19 september 2012

Jag vet att jag har lovat att skriva. Men jag hittar ingen tid till det liksom. Efter Nathalie lagt sig har jag pluggpluggplugg på schemat. Läser två kurser, 3d modeling and Zbrush på helfart (vilket är en beräknad arbetstid på 40 timmar i veckan) samt Grundkurs i 3d grafik med 3ds max på halvfart (20 timmar i veckan), plus att jag ligger efter 2 veckor på sista kursen eftersom jag kom in som reserv. Så ja, 60 timmar i veckan borde gå till plugg, för mig är det mellan 2 och 4 timmar per kväll, med andra ord 14-28 timmar per vecka istället. Ja, jag känner stressen. 
 
Om två veckor blir det bättre, då är Nathalie troligtvis inskolad och jag kan studera dagtid också. Samt kväll om det behövs. Får lite mer tid då. Men just nu... Stressen är stor, och näsan är täppt just nu, så det gör det ju inte bättre! Behöver en paus snart, det får jag på söndag. Då blir det Kolmården med Nattis och Joss. Underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0