10 september 2012


Lägenhetsbilderna är äntligen här!? ;) 



Hallen, har en liten entre till vänster om bilden där det finns hängare för jackorna, men inget att se direkt... 
 
Köket, så otroligt fint enligt mig, men lite dåligt med utrymme (Eller är det bara för att jag är van vid villa och inte en 2:a?)
 
Våran matplats när det bara är vi hemma, lite stökig just nu då jag måste hitta något bra sorteringssystem för mina sopor. Hemma var det bara en papperskorg för allt, och maten åkte ner i kvarnen. Men här ska man visst sortera kompost, mjukplast, hårdplats, metall, glas, kartong, tidningspapper, etc etc.. Tar ju aldrig slut, och vet inte vart jag ska lägga de olika delarna i lägenheten! 
 
Vardagsrummet med soffhörna, datorhörna och mathörna. 
 

Soffdelen :) 
 
Matbordet och datorn. 
 
Min del av sovrummet...
 
... och Nathalies del! Har garderober som skiljevägg just nu så Nathalie får ett eget kryp-in. I framtiden ska det slås upp en vägg emellan. 
 
Tja, inte så mycket mer att se. Har en toalett och lite garderober, men de behöver vi väl inte kolla in i? :) 
 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0