1 september 2012

Sitter och nattar Nattis just nu, har börjat med att jag sitter i fotöljen bredvid och bara sitter, blir hon jätteledsen så lägger jag henne igen med napp och nalle, sen sätter jag mig ner igen och ger henne ingen uppmärksamhet för de lek och bus hon har för sig. Bara väntar. Igår la hon sig ner själv och somnade, UTAN napp! Har bara hänt i bilen i princip! Får se när hon somnar idag, igår tog det väl 20-30 min. Nu har vi suttit i en 15 min eller så.

Idag har vi slipat och lackat golvet en gång till och kommit fram till att det inte behövs en omgång till. Det betyder alltså att möblerna får komma in imorgon. Så halv 11 har jag hämtat hem bärhjälp av ett par starka grabbar, så flyttar vi min säng, soffa, Nattis säng, köksbord, stolar och allt annat som behöver tas dit. Sen ska gardinstänger upp och tavlor. Och lampor. Usch va mycket!

Köket är åtminstone klart, en barstol står vid bänken och alla köksartiklar och skafferivaror är inställda. Hallen är någorlunda fixad. Sovrummet och vardagsrummet är en mess.

Självklart ska lådorna bort ifrån hallen och köksappararerna ska få ett nytt ställe att bo på efter jag har köpt en till hylla (samma som i hallen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0