Mått

Just det, förresten. Nu när jag ändå gått med på det här tänkte jag posta min vikt och sånt. Så ni kan jämföra. Tror att man ska mäta/väga vid dag 10, 20 och sen tillslut 30, men är inte säker. Annars kommer det vid dag 30. 
 
Vikt: 87.5kg 
Midjemåt: 98 cm
Vilopuls slag/min: 74
 
Var också tvungen att lägga upp bilder på mig själv. Nu var det väldigt dålig kvalité eftersom ingen kunde ta kort på mig, för alla var upptagna, så fick ta själv med min cam. Men här kommer de i alla fall. Och det är sjukt skämmigt men jag hoppas ju på att kunna visa bättre resultat om 30 dagar, så jag får väl skämmas tills dess ;) 
 

 
 
Vet inte varför jag står så himla bredbent... Men men... 
 
Så får vi se vad som händer på dessa 30 totala dagar! :) 

Kommentarer
Postat av: Arja

Minä pidän täällä peukkuja pystyssä, että onnistut tavoitteessasi!! <3

Svar: :) Har mina inspirationskällor, när det är jobbigt tänker jag bara på dem och så blir man peppad att fortsätta! Så det ska nog gå - någon gång :)
Sara

2012-11-03 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0