28 november 2012

Sitter inne i värmen med en kopp te, som jag försöker lära mig tycka om. Inget fan av varken kaffe eller te, men känns så tråkigt att inte kunna dricka något annat än vatten på rasten på jobbet, drack alltid varm choklad förut men det är ju socker så det skriker om det :). Te är ganska okej ändå, grönt ligger etta just nu, men testar nya varje dag för att hitta min favorit!

Idag har det varit lite jobb och sen shopping. Nya skor, sista julklapparna och ny gardin stod på listen. Lite julstämning börjar ta sig i köket också!


Kommentarer
Postat av: Arja

Hupsista - johan sinun kasvoistasikin huokuu tämä kova taisto - hyvin positiivisena!! Olet aivan selvästi laihtunut!! Ja onpa sinulla hauska verho (keittiössä?)!!

Svar: Dock har det inte hänt mer sen dag 20 då jag inte haft tid/ork till träning efter allt jobb, men har åtminstone försökt med maten så gott jag orkat/kunnat. :(
Sara

2012-11-29 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0