24 november 2012

I Västerås har vi alltid haft julskyltning första advent, men i år kommer den vara redan denna söndagen, då restauranger osv tycker att en helg faller bort (sista advent) då julafton är redan på en måndag i år.

Jag tjuvstartar lite jag med, för julen är så underbar! Så i mitt vardagsrum kan man redan nu hitta julgardiner! Inte de snyggaste, men dum som jag är har jag ju i normala fall svart, vitt och plommon. Plommon och rött går inte så bra ihop... Så av alla snygga gardiner man kan hitta så är jag fast med dessa pga min matta... Men men :)

Resten av grejerna får vänta tills nästa vecka. Sätter nog upp det på fredag då vi ska iväg till Oxelösund på lördagen, så vill ha det färdigt när jag kommer hem :) Har också bestämt mig för att baka ett pepparkakshus, mest för nöjes skull men även för att det är mysigt att kunna tända ett ljus i det och se det lysa lite sött!

Och idag har Nathalie fått en tidig julklapp, en nattlampa som jag tänkte köpa, men mormor och morfar betalade den :) Ser ut som ett litet spöke, det ska skrämma iväg andra monster ;) Tar kort när Nathalie somnat så får ni se det också!

Nu blir det träning (när hon somnat) och sedan lite plugg - imorgon väntar gymmet och pepparkaksbak hos Nattis mormor :)!


Kommentarer
Postat av: Arja

Kaunista!! <3

Svar: Tack :)
Sara

2012-11-26 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0