16 november 2012

Idag är jag back on track! Gymmet imorse, och nu känns benen som de varit igång i timmar. Kan knappt stå ens utan att det värker, skönt! ;) Efter gymmet blev det en sväng ut med pappa till Bauhaus (han var också med och gymmade imorse!) för att införskaffa lite lister mm till min brors rum (mitt gamla, alltså ;) och sedan en snabbis in på IKEA så jag kunde köpa en ny glödlampa till Nathalies blom-lampa i rummet, den jag hade var för stark, så vi får se om det blir bättre nu! Och så passade jag på att köpa lite fler matlådor också :)

Direkt hem och ner till tvättstugan där jag satte igång 3 maskiner. Upp och duscha och äta (Köttfärs- och ratatouillelasagne <3), ner till tvättstugan för att slänga i en maskin till samt starta torktumlaren med de 3 tidigare maskinerna och iväg och hämta Nathalie på dagis. Hem och äta lite clementin och sedan ner till tvättstugan igen och vika och ha sig, samt fylla sista torktumlaren... Nu sitter jag och väntar på att den ska bli torr så jag kan tömma den också... Phew!

Ikväll är jag barnfri, Nathalie ska få sova hos mormor och morfar. Så vi ska dit strax och äta, sen ska jag slappa lite hemma först (och börja plugga lite!) och sedan ner på stan, äta Spicy Hot, sitta och mysa med Joss och eventuellt Robin och sedan avsluta dagen med Twilight Breaking Dawn del 2 ;) Bion börjar 23:30, vadå tidigt! Och så har vi betalat för VIP-stolar, så vi ska sitta och mysa med STORA stolar med extra benutrymme. Lyx ska det va, eller hur? ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0