15 november 2012

Idag fuskar jag. Ja, ni hörde rätt! Min kropp har ingen energi och jag har fortfarande inte kommit igång med träningen och hela jag är seg och mitt knä gör ont av gårdagens enbens-knäböj. Kan inte ens cykla utan smärta. Usch! Och inte vanlig träningsvärk, tror jag gjorde något fel. Och jobbet idag var så himla segt för hade ingenting att göra idag. INGENTING. Som pricken över i:et har jag mensvärk, så det kan väl också förklara min orklöshet och seghet. Grinig och trött känner jag mig! Men imorgon ska jag till gymmet så då blir det HÖGT tempo. Hemmaträningen blir aldrig lika intensiv som gymmet, kommer inte upp i samma puls på cykel som på löpband.

Så idag fuskar jag. Och så går jag och lägger mig nu. Godnatt därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0