10 november 2012

Dag 10 betyder vägdag. Vågen visade 85.5 kg och måttbandet mätte 93 cm. Det är -2 kg och -5 cm! Gav mig en anledning att skippa vit chokladpannakottan med hallon som min mamma gjort till efterrätt. För jag förlorar hellre 2 kg till följande 10dagar än att äta en pannakotta ;)

5,5 kg kvar till delmål 1 vad det gäller vikten, midjemåttet har jag inte tänkt på vad det gäller mål, men över 88cm är väl "dåligt", så under det ska jag väl i alla fall!

Nästa mätning är dag 20, enligt Fitnessfighten händer det mest mellan dag 10-20 så vi får se vad vågen säger då!

Kram från en glad Sara!


Kommentarer
Postat av: Arja

Hienoa! Jatka vain samaan malliin!

2012-11-10 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0