Pepp?

Tog lite mått tidigare idag, mest för att jag ska peppa och inspirera mig själv genom att publicera detta. Kommer även ta en väldigt "fin" bild av min kropp så jag kan se den och peppa mig själv att fortsätta. Skäms ju över hur stor jag är så då är väl det bästa sättet att publicera dessa så alla vet hur stor jag är och jag känner mig tvungen att fortsätta träna? Äh, jag vet inte, jag är en komplicerad människa när det gäller sånt här, haha, men här kommer måtten iaf.

Vikt: 92 kg
Midja: 98 cm
Under byst: 93 cm
Höft: 102 cm 
Rumpa: 110 cm
Lår: 67 cm
Överarm: 32 cm

Som sagt, liiite för stora mått där.. Så nu blir det träning träning träning. Tar nog måtten igen innan jag åker till Finland, tror inte så mycket hänt på 15 dagar dock, men känns som en bra början att ta dem innan jag åker, sen tar jag nog måtten om en månad också eller något sånt. Bara för att se. Vi får se, haha.

Tar bild senare idag, för just nu sover Nathalie och vill inte gå upp och ta bild och lämna henne själv i sängen. Kör ett magpass så länge och senare idag blir det 30 minuters NTC träningsprogram medan hon sover ute. Och förhoppningsvis lite solning medan hon fortfarande sover. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0