Duktiga jag

Idag har jag känt mig allmänt duktig, har fyllt två maskiner med tvätt, hängt upp den första också. Plockat ur diskmaskinen och fyllt på med all smutsdisk. Plockat bort alla Nathalies leksaker som låg slängda ÖVERALLT i mitt rum, och i hennes rum. Hennes rum fick tillochmed en liten gosedjurshörna! Har ju tagit in hennes säng i mitt rum just nu, och det såg så otroligt tomt ut i hennes rum då, så gosedjurshörna it is! Har även plockat bort all smutstvätt som låg kvar i badrummet vid hennes skötbort, rensat under skötbordet (så det är ordning där för en gångs skull!) och städat rent akvariet.

Just nu sitter Nathalie i sin spjälsäng bakom mig och leker med allt ifrån nässprayskartongen till ett halsband, haha. Ska snart gå ut med vagnen så hon förhoppningsvis kan sova lite och så ska jag passa på att plugga litegrann, snart klar med uppgifterna! :)


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0