Upptagen tjej - yes

Åh, har varit så mycket känns det som. Tänkt att uppdatera flera gånger men har inte haft tid i princip. Först var Nathalie sådär grining och irriterad och ville ha uppmärksamhet HELA tiden. Sen har jag en inlämningsuppgift i Finska, där jag måste kolla på en finsk film med svensk text, men jag tog det ett steg längre och tog finsk text OCKSÅ. Så jag ska se en 1½ timmes lång film, men med mina pauser för att översätta ord, så kommer den ta åtminstone dubbelt så lång tid. Plus att jag ska skriva om den, också. Så det ska jag fortsätta med efter jag skrivit här.

Det är för övrigt underbart väder här! Tror det är 5 plus men solen skiner så det känns som mycket mycket mer! Otroligt skönt, så jag och Nathalie tog en promenad med vagnen (hon har bara sovit en halvtimme på förmiddagen, så hon behövde sova ändå) och nu så sover hon så gott ute på altanen medan jag sitter i vardagsrummet med öppen altandörr och njuter av värmen och fågelkvittret. Nu väntar jag bara på knoppar på träden och blommor som börjar slå ut, haha! Och att man kan sitta ute på en filt och bara njuta.

Och om exakt 7 veckor så är vi (nästan?) framme i Turkiet! Tror vi skulle komma fram klockan 14 eller så om jag minns helt fel. Underbart att tänka att det bara är 7 veckor tills jag kan ligga i solen och känna ännu mer värme och svalka mig i en pool och äta och dricka hur mycket jag vill (All Inclusive<3). Och ännu underbarare är det att min älskade Antti ska med, också! Kan det bli så mycket bättre? I LAVA YOU så otroligt mycket! (What does one volcano say to the other? - I lava you!)

Men nu ska jag fortsätta kolla på min finska film, kollar på Bolt, haha. Eller Salama, som han heter på Finska. Han är så otroligt söt ju, underbar hund! Älskar den här scenen förresten! "Is it long?" haha, så elaka katter! Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0