"Sommarjobb" - check

Ja, då har man fixat så kallat "sommarjobb", haha. Blir ju inte direkt ett sommarjobb utan jag har fått ett hoppa-in avtal med Servera. Jag sommarjobbade ju där sommaren 2010 och sen dess har chefen lagt in mig på ett så kallat hoppa-in avtal istället för att radera mig ur systemet, ifall jag skulle jobba mer senare. Så under mammas och pappas semesterveckor ligger jag som en hoppa-in anställd och hon kommer ringa mig om jag behövs. Så förhoppningsvis så får man väl kanske jobba några dagar i sommar och tjäna in lite extra slantar? :)

Har inte så mycket mer att säga, Nathalie sover och har gjort det en bra stund nu. Snart ska hon få lite lunch för sen ska vi ner till Spicy Hot och träffa Robin och äta lunch där (så får väl Nathalie lite frukt då istället) och efter det ska vi ner till öppna förskolan och busa litegranna. Mysigt!

Igår var vi också på Spicy Hot, fast med Joss, och sen shoppade vi lite. Gick in på New Yorker och kollade, fick presentkort där när jag fyllde i december så nu använde jag upp det på lite kläder. Två toppar blev det. Kan lägga in bilder på dem sen men de ser mycket bättre ut på än när de bara ligger/hänger, haha. Ska nog ha den ena på dopet, vill inte ha klänning direkt tror jag, så då passar den här långa tröjan/tunikan, och sen ha tights under, och eventuellt en kofta i kyrkan också.

Nej, nu ska jag inte skriva mer just nu, skriver imorgon igen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0