Sockerpasta in my <3

Idag gjorde jag en sats med sockerpasta. Tänkte att det var lika bra att börja. Så ska göra en eller två satser till senare. Jag började göra lite dekorationer idag och sen kom mamma mitt i allt och sa att "Jag tror jag är jättebra på att göra palmer!" och så ville hon också vara med :) Så vi satt båda två och gjorde lite dekorationer, mycket kvar att göra men känns skönt att vara en bit påväg. Ni får en liten förhands-titt på dekorationerna redan nu, kommer lägga upp bild på tårtan när den är klar på lördag också.


Ormen är mammas och krokodilen och giraffen är mina. Krokodilen har två tänder uppe och två nere i munnen också, vilket inte syns härifrån!


Min elefant och mammas löv.

Nu ska jag skriva mitt finska referat, ska skicka in det idag så måste blir klar. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0