Hemma

Nu är vi hemma igen, eller har varit ett tag. Nathalie somnade påvägen hem så hon ligger i vagnen och sover, jag passade på att äta lunch då, så jag kan fokusera mig på henne när hon vaknar sen. Stackarn grät högt när hon fick sprutorna, men lugnade ner sig ganska snabbt, och somnade ganska snabbt i vagnen också. Men tycker så synd om henne, jag hatar ju sprutor själv så det är ju hemskt att se henne få sprutorna. Men hon är så duktig, min lilla tjej <3
Men nu är det över tills nästa gång hon ska till BVC, i slutet av maj. Och då är det bara ett BOEL-test (Blicken orienterar efter ljud).
Gick bra hos prästen också, gick supersnabbt att gå igenom allting, så nu hoppas jag på det bästa angående musiken. Vill ha en sång som är jättevacker, prästen skulle höra med musikern, så jag hoppas. Tänkte inte länka den ännu för vill inte förstöra genom att berätta vilken, men kan länka den efter dopet som de som vill höra den.
Nu ska jag slappa lite tills Nathalie vaknar, kommer säkert vara lite grinig och småtjurig igen som sist, eventuellt feber. Så jag behöver min energi, haha. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0