8 juli 2012

Idag har man fått användning av sin finska då! Nej, nu ska jag inte överdriva, men lite har jag fått prata, och lyssna destomer istället. Det är nämligen så att vi har något som kallas Power Meet i Västerås varje sommar, i några dagar. Det är massvis med amerikanska bilar som kommer på besök och crusar runt inne i stan. Min grannes bror har då några finska kompisar med en amerikansk bil, och de bestämde sig för att besöka detta event som de aldrig hört talas om tidigare. Sagt och gjort så tog de båten hit och har cruisat runt nu i några dagar.

Ikväll var vi lite sociala med dem också och vi, grannarna och finnarna åt pizza på våran altan och drack lite öl/sprit/läsk (fanns ju barn med också ;). Duktig som jag var hittade jag en app på min iPhone, Baby Monitor som kollar ljudnivån där iPhonen är, och sedan ringer den upp valt nummer om ljudnivån är för hög. Med andra ord kunde jag också sitta uppe och vara social medan Nathalie sov i källaren. Awesome, och denna app kommer jag definitivt använda igen! :)

Men nu blir det sängen, kan skriva mer om Power Meet när jag vaknar. Jag var ju ute i fredags och kollade, så får väl bli en liten update om det. Ifall någon tycker det verkar intressant, haha ;) Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0