8 juli 2012

Jag blir så himla sur! Försöker lägga upp en annons på Blocket.se för att sälja 2 babysitters, ett babygym och en bilbarnstol som vi inte använder längre här hemma. På blocket har du först Kategorival och sedan en underkategori. Underkategorin innehåller "Barnmöbler", "Barnvagnar & Tillbehör", "Bilbarnstolar", "Leksaker" samt "Övrigt". Blocket godkänner aldrig min annons för jag verkar ha grejer från olika underkategorier.
Söker man på blocket kan man hitta dessa annonser:

http://www.blocket.se/vasternorrland/Tiny_Love_vibrerande_Babysitter_41348498.htm?ca=9&w=3
Här har du en annons med barnvagn, bilbarnstol och barnmöbler (sitter).

http://www.blocket.se/gavleborg/Babygym__babysitter__bumbo__babynest_41397729.htm?ca=9&w=3
Möbler och leksaker

http://www.blocket.se/stockholm/Hoppgunga__Babysitter__Barsele__Gavagn__mm_41387945.htm?ca=9&w=3
Möbler, leksaker och troligtvis övrigt (barnsele).

Hur okej är det att dessa ska bli godkända med blandade artiklar medan jag måste dela upp min i olika artiklar? Nej, inte okej! Så jag skickade ett argt mejl till Blocket, så får vi se. Jag tänker fan inte betala mer när andra inte behöver det. Det vore diskriminering?

Kommentarer
Postat av: Arja

Jättebra, Sara! Så vare jag också arg!!

2012-07-09 @ 10:42:34
Postat av: Arja

Jättebra, Sara! Så blevde jag också arg!

2012-07-09 @ 10:44:53
Postat av: Anonym

HEH, de kom båda!! Jag hittade först inte den ena, så jag skrivde andra gången!! :D

2012-07-09 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0