Veckans Video

Igår testade vi att gunga för första gången. Nathalie var dock ganska trött, så var inte så jätteroligt, förutom ljuden jag gjorde, haha. Kanske är roligare när hon är mer vaken, eller äldre, vi får se en annan gång! Så veckans video får bli ett klipp när hon gungar lite grann.




Och igår var en speciell dag också, förutom gungandet då. Det var exakt ett år sedan jag träffade min sötnos för första gången! Gud vad tiden går snabbt, haha. Jag kommer fortfarande ihåg exakt hur det var att vänta där vid hamnen och sedan se honom för första gången. Och allting annat också, såklart. Underbart!


Imorse då? Ja, jag har varit duktig, satt på båda tvättmaskin och diskmaskin, plockat bort all smutsdisk från mitt rum efter mig och Antti, plockat bort alla kläder, plockat lite i Nathalies rum etc. Vad har min underbara pojkvän gjort då? Han har sovit, den latmasken! Haha.

Kommentarer
Postat av: Arja

Hälsningar!!

2012-02-28 @ 22:00:45
Postat av: Arja

Vet Antti, vad du skriver om honom? ;)

2012-02-29 @ 21:45:34
Postat av: Sara

Ja, det gör han, han läste det medan jag skrev :)

2012-03-01 @ 09:54:36
URL: http://ziippiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0