Städdag

Idag blir det en städdag, är fortfarande hemma med Nattis för ögoninflamation eller något sånt. Idag varar det inte från ögonen men vi tog en extradag för säkerhets skull. Blev ju hemringd ifrån jobbet i måndags så hon har nästan varit hemma hela veckan. Dock VABbade morfar igår så jag fick jobba. Men imorgon blir det dagis igen om det inte vänder helt! :)

Så idag passar vi på att städa och ställa fram de sista julpyntet, fick lite fler grejer hemifrån som är mina och som stod i garaget, så nu får jag ta med det hem och pynta! :) Min mammas släkt kommer ju till Västerås på juldagen och de har inte sett min lähenhet än, så nu vill de ju se den. Så tar en tur förbi här, och då måste det ju vara snyggt! ;)

Nej, städa nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0