Pyssel <3

Igårkväll bestämde jag mig för att pyssla. Så jag snodde hem pappas tapetklister till mig och rev sönder min lampa. Tanken var bra, men det fungerade inte som jag tänkt. Så blir att försöka igen när jag skaffat fram en stor badboll och mer tråd. Så blev lite annat pyssel istället, nämligen en ljuslykta, något kul måste man väl göra?!

Har fått så mycket inspiration ifrån en hemsida så jag vet inte vad jag ska göra! Vill göra så mycket! Ska iaf skaffa hem träbitar, vit, svart och grå färg samt mer snöre och lite metalsnöre också. Och eventuellt röd färg. Det blir nog bra det här...

Nu hoppas jag bara på det bästa med lite andra grejer... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0