Dagen efter...

Då mår man som man förtjänar, eller hur är det man brukar säga? Nej, skämt åsido, första timmen var hemsk, då ville jag inte gå upp och endast att ligga på sidan hjälpte. Men vi tog oss upp och städade hela lägenheten, mat fanns inte att tänka på, haha. (Om man inte heter Joss och ville äta kaka, såklart...) Nu sitter jag och inväntar min pappa som ska komma med pizza till mig, imorse (och inatt) så fick tanken på fet mat mig att må illa, förstod inte hur Joss och Robin kunde stå där klockan 3 på natten, fulla, och trycka i sig pommes och hamburgare. Men nu är jag riktigt sugen på en fet pizza, och tur att man har en pappa som åker och hämtar pizzan åt mig, han kommer väl om 20 minuter eller så, omnomn! :) Skriver mer sen, när Nattis sover! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0