6 Augusti 2012

Idag har jag jobbat. Dag 4/5, snart är jag klar. Blandade känslor kan man ju säga. Skönt att komma iväg ett tag, skönt att få in pengar. Men skönt att skippa ringa folk i flera timmar, varje dag. Får hoppas på att jag kan få en liten mindre tjänst så jag får in lite pengar senare. Vi får se vad som händer och sker.

Idag fick jag mitt andra antagningsbesked ifrån Antagning.se. Antagen till två av de tre kurser jag anmält mig till, 3D modelling and Zbrush samt Karaktärsutveckling för film och spel. Kom inte in på Grundkurs i 3d grafik med 3ds Max, men det är ju troligtvis ganska lika mot vad jag gjorde förra hösten. Är andra reserv så har ju fortfarande chansen att komma in där också, vore kul att göra så mycket 3d som möjligt för att få en vana i programmet!

Ja, vad kan man säga mer. Betalade nyss handpenningen till lägenheten, 27.000 SEK fattigare och ett steg närmare lägenheten! Varje dag växer min iver att få flytta, renovera, inreda, ja allt! På fredag kommer Joss hit för filmmys och Ben and Jerrys-ätande och på lördag åker vi till IKEA och shoppar loss på det sista jag behöver. Snart är jag klar!

Nu ska jag sätta mig och räkna lite på pengar och tid angående studierna samt ansöka om bostadsbidrag. Adult stuffs, you know! Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro - Änglamamma till Sebastian

När du flyttar måste jag få komma och kolla!! :D

2012-08-06 @ 22:44:27
URL: http://carolineorkar.blogg.se/
Postat av: Sara

Älskar att jag inte vet hur man får en sån där "Svar" kommentar... Haha.. Men absolut! Bara om jag får se eran också ;)!

2012-08-06 @ 22:46:19
URL: http://ziippiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0