25 augusti 2012

Idag är tjejen grinig och lättretlig. Och snorig. Ingen bra kombination. Hon har redan sovit nästan två timmar mellan 9.30 och 11.15 men hon kommer med största sannorlikhet sova någon timme mer efter lunch.

Inatt vaknade hon först vid 21, när jag hade lagt henne igen så passade jag på att städa undan och gick och la mig vid redan 21.30, vad gör man inte för sina barn? ;) Sen vaknade hon igen vid 23.30 eller 0.00, kommer inte ihåg vad klockan var, men hon somnade inte förrens ca 0.45 eller så. Sen sov hon till 6.15, somnade om efter ett tag och vaknade 6.45 igen. Så är lite småtrött själv men eftersom hon sover så mycket så får jag egentid ändå.

Nu ska vi passa på att äta här, räkcrepes, får se hur mycket man får i den här fröken nu då. Annars får de bli lite frukt och välling eller så. Äter hon bra får hon lite glass efter, skönt för henne ifall det är halsen som krånglar.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0