18 augusti 2012

Idag har det blivit bullbak här hemma. Första gången jag bakar bullar faktiskt! Fryser in de flesta för att ha till inflyttningsfika samt Nathalie's födelsedag, men några var vi ju faktiskt tvugna att testa! Åh, planerna för Nathalie's födelsedag börjar ta sig, men vad ska jag ge min lilla snutta i födelsedagspresent!? Svårt det där, haha, jag har aldrig varit speciellt bra på presenter.. Men det löser sig nog, det med!


Annars händer det inte så mycket, imorgon åker vi troligtvis till Vallby Friluftsmuseum för att kolla på djuren och mysa, samt att mormor och morfar får lite "barnfri" tid så de kan klippa gräs, trimma, osv. Inte så lugnt alltså, men skönt att slippa barnbarnet ett tag skulle jag tro ;)

Så nu ska jag kolla på fler Spartacus avsnitt och dricka en kall cider. Spartacus börjar ta slut, har bara 3 avsnitt kvar nu! Vad ska man kolla på sen? Förslag på bra tv-serie?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0