Rolig kväll!

Ja, igår var en helt okej kväll om man säger så, haha. Jag var först med att komma till Robin, inte ens han själv var hemma ;) Så jag pratade lite smått med hans föräldrar och gosade med hans katter, sen rullade folk in lite vartefter. Vi åt lite kyckling och potatisgratäng, tog lite drinkar och snackade allmänt skit. Robin och Gren fick varsin krona att sätta på huvudet, de var ju kungar för kvällen, födelsedagsbarnen! I slutet kändes det som att några kanske skulle slutat dricka liiiite tidigare, jag och Joss åkte (tack för skjutsen, igen!) runt halv 2 tror jag det var, så vet inte om det spårade ur mer efteråt, men hoppas inte det :)

Sammanfattningsvis så var det en kul kväll med en blöt Robin (han hoppade i poolen) och massor av prat och skoj! Tack Robin och grattis igen på din dag! Och grattis Gren i förskott (fyller imorgon).

Nu blir det mer finska! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0