Dagen

Idag har vi haft folk hemma, igen. Min farmor, farfar, moster, hennes man och hennes två barn. Firade min pappa lite tidigt (han fyller imorgon men vi är borta) samt åt påskbuffé. Två flugor i en smäll! Nathalie var helt slut vid halv 7 sådär, men höll sig vaken. Kvart över 7 gick jag ner med henne. Gav henne lite välling först, för hon var jätteledsen, sen bytte vi blöja och la oss och läste en bok. Därefter bytte vi säng (läser boken i min säng men vill att hon försöker somna i sin säng om det går) och efter ett antal minuter av gosedjursbrottning, gosedjurspussande/kramande, sittandes, armflaxande, försökt till att stå upp mm. sover hon nu gott i sin säng. Var urgulligt att se, hon gick crazy i sängen och snurrade och satte sig, la sig, ja allt! Var tvungen att ropa ner mamma så hon också fick se, haha!

Imorgon fyller som sagt pappa år, blir tårta på "sängen", eller senare på morgonen efter frukost, vi får se. Tänkte ta sängen men mamma tycker vi ska äta frukost först. Jaja, oavsett vad så blir det nog bra efteråt :) Sedan drar vi iväg (senast) 9 till Nyköping igen på 80-års fest! Wiho!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0