Spindelattack - igen

Först måste jag bara påpeka att som några kanske minns så hade jag en stor, äcklig spindel i mitt rum förut? It's back... Såg honom (eller henne?) i förrigår och sen försvann den, och såg den igår också! Tänkte fånga den så pappa kunde slänga ut den, men den stack in bakom byrån för snabbt, så den är fortfarande på fri fot (fötter?).

Anyway, idag blir det barnmorskan igen, jag skriver mer när jag varit där, så får vi se vad hon säger :) Det är nästan så man önskar att mitt blodtryck skulle göra så de sätter igång mig, för nu är jag trött på att vara tjock, vill ha ut den lilla bebisen, men den håller inte med, haha. Men sån "tur" har man väl inte? Sen ska jag väl kanske inte se det som tur heller, är väl bättre att det börjar av sig självt?

Aja, skriver mer sen som sagt, ha det bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0