Ingen mer barnmorska!

Tydligen så blev det där sista besöket hos henne, så nu är det bara att vänta! Om inget hänt innan fredag ska jag ringa förlossningsavdelningen, för ingen ska gå över 42 veckor i princip, och på fredag är det 42. Så isf tar de in mig antingen på fredagen eller på måndagen, beroende på hur upptagna de är antar jag. Så vi får väl se, innan tisdag (eller på tisdagen?) ska jag väl ha en liten bebis här då :)

Ser ju helst att den startar av sig själv, men man får ta det som ges, eller vad säger ni? Haha, jag håller er iaf uppdaterade ifall det händer något innan fredag ;)

För övrigt var mitt blodtryck normalt igen! Undre trycket låg på 82 nu, lägre än någonsin, så det är väl bra? *Stolt* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0