Järnkapslar

I måndags var jag ju hos min barnmorska och tog blogprov igen, och i tisdags så fick jag ett brev hem att jag behövde ta mer järn.. Så blev att åka till apoteket och köpa Niferex. Fick lite småpanik (Eller ganska mycket faktiskt!) när jag såg kapslarna jag skulle svälja, jag som har problem att svälja piller som de är, tillochmed de i mini-storlek som mina gamla p-piller var i! Men sen läste jag att man kunde öppna dem och bara svälja innehållet, så då gick det bättre (efter massa klag och stön såklart, eftersom de är så synd om mig, haha!)

Såhär såg de ut före och efter öppning:



Och bara för att jag är så snäll så får ni en magbild också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0