Betyg på fredag.. Stress!

Ja, betygen ska ju vara klara på fredag, tydligen. Fan va stress man känner. Och jag har en del kvar att göra ju!

*Programmeringen ska vara klar under veckan.
*Datorkommunikationskompletteringen är sista lektionen på torsdag.
*Religion Buddishm arbete på något sätt.
*Engelska "prov" (och CAE efter studenten!)

Gjorde iaf klart mina två sista multimedia arbeten och mitt religionsarbete om hinduismen idag, så känner mig lite duktig. Men fan vilken stress, usch.

Vad händer annars då? En vecka tills jag ska tillbaka till barnmorskan. Jag har ju fått järntabletter för att mitt värde var lågt, betyder det att dem ännu en gång kommer ta blodprov för att kontrollera? Hoppas inte..

På onsdag är det antivåldsdag på skolan, hela dagen. Bleh för det, jag orkar inte. Och på fredag så har vi ITG-klassikern - Löpning, som jag måste vara med och hjälpa till på, eftersom jag själv inte ska springa.

Aja, nu tänker jag iaf gå och sova, så jag orkar upp imorgon.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0