Duktiga Sara :3

"Skriver mer på måndag", jag vet inte vad jag tänkte där.. Hade inget internet då, och det visste jag ju om redan då, haha.. Sen i tisdags så fick jag inte skriva, för då var det elektriska fel på blogg.se och jag fick inte logga in :(

So, here I am. Jag var iaf på mötet i måndags för att skriva in mig, det första mötet man har (Och som normalt sett är vecka 8-12, woops). Joss följde med mig som stöd, tack! <3 Vi hittade inte dit först, så vi typ sprang runt och var vilse xD Sen så hittade vi dit, då hade hon gått på fika eftersom vi var 20 min sena, så det blev lite snabbprat med henne istället för ett stort möte som det ska vara, men det gick bra det med :).

Sen så skickade hon mig till labbet där jag skulle ta prover, usch. Så labb-tanten gav mig först en burk och säger att  hon ska göra färdigt en sak, så jag kan gå in och ta urinprovet så länge, sen när jag kommer ut så drar hon direkt in mig i det nya rummet, helt själv! Och ni som känner mig vet hur mycket jag hatar läkare och sprutor och allt såntdär. Så säger hon åt mig att sätta mig på den gröna stolen där ute sålänge, och framför mig står värsta bordet med alla nålarna, och allt sånt där, panik - jatack!

Men det gick bra ändå, hon gick igenom allt hon skulle göra så jag visste, jag tittade bort och hon tog mitt blod, fyra rör också.. Man kände sig lagom bra efteråt kan jag säga, men snäll som Joss är så köpte hon en dricka till mig för jag inte hade kontanter<3 Sen blev det ner på stan igen för att äta, först med Joss och Antti men Joss valde att dissa oss istället, haha.

Och igår var jag duktig. Berättade för mamma och hon vart ganska sur först, som jag förväntat mig, men hon lugnade sig ganska snabbt och verkade faktiskt tycka att det var mysigt! Så vi städade igenom hela mitt skrivbord (hade papper som var typ 1 år gamla om inte mer där, ojoj) och hela min bokhylla så jag skulle ha plats. Kändes lite konstigt att göra plats redan nu när det är ett antal månader kvar, men ändå ganska skönt. Så nu är mitt rum nästan rent och fint, ska rensa skrivbordslådorna också för att bli av med mer skräp som står upplockat just nu, och sen så är det i princip klart :)

Idag fortsätter jag att vara duktig genom att läsa igenom hela min roliga bok "Of Mice and Men" som är en engelskauppgift vi har, får väl se till att sköta mig nu när jag har en framtid jag måste tänka på, eller hur? :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah dissa? Näää jag ville ha spicy so badly! Hoppas det smakade bra iaf <3

2011-03-03 @ 22:00:45
URL: http://jossjoseph.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, diss så in i .. ^^ Nä, men vi får ta den där filmkvällen och Spicy och allt snart, du!

2011-03-04 @ 17:38:22
URL: http://ziippiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0