Studenten imorgon

Ja, imorgon är det då studenten. Äntligen, eller? Fortfarande trött på det, men lite mysigt med släkt som kommer förbi iaf :) Ska vara där klockan 9 för betygsutdelning samt studentcermoni, sedan blir det fotografering klockan 10 med klassen (och jag som älskar att bli fotograferad, eller?). 10.30 blir det mingel med snittar och cider. Ska bli intressant och se om det är alkohol-cider med tanke på att ingen alkohol får tas in av alla oss studenter, så ska skolan bjuda på alkoholfritt då? Och ifall de har alkohol-cider, har de alkoholfritt alternativ då, till bland annat mig? Aja, vi får se, haha. 10.45 "springer" vi iaf ut, jag lär väl inte direkt springa, men ja, ni förstår, haha. Sen blir det åka runt på flaket och se lite retarded ut (speciellt eftersom jag är enda tjejen på flaket, haha.. Och sen blir det troligtvis lunch på stan med familjen + farmor och farfar, för att sedan dra hem till oss och invänta min faster, hennes man och mina kusiner som ska äta hos oss och sen blir det fika :)

Har jag ju bakat hela dagen idag i värmen, usch vad varmt det var att ha ugnen på mitt på dagen, haha! Men det gick, och jag fick till mina cupcakes :) Så imorgon ska jag fixa ännu en cupcakes sort, och sen fixa ihop tårtan, hoppas det blir lika smaskigt som cupcakesen! Lägger in en bild ifall någon vill se dem. Det är iaf första gången jag testar mig på cupcakes med frosting på toppen, så det var lite spännande :)



Ha en bra kväll / student imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0