Dopp i poolen

Det är sådär ruskigt varmt ute just nu, och allt känns ju ännu varmare än förut med en stor mage och hormoner som spelar spratt, haha. Så vi började med att köra lite krocket på baksidan hela familjen och sedan gick jag, min bror och mamma ner i poolen medan pappa fick fixa grillen och maten, stackarn :) Så svalt och skönt det var!

Och ja, nu är det bara 4 dagar tills studenten, det är så snart. Jag vet inte riktigt, har redan tröttnat på den innan den ens börjat. Anledningen är att jag ser det ÖVERALLT, alla skriver och pratar om studenten. Hur de knappt kan vänta. Jag känner inte riktigt samma sug efter det, för jag ser inte anledningen. Alla ska supa och skrika och bara vara allmänt glada, men för mig är det samma sak som att gå ut 9an eller högskolan? Jag ser inte det speciella med gymnasiet och att ta studenten. Men men, jag ska iaf vara med på utspringet och flaket och allt såntdär ändå, sen kommer min farmor och farfar samt min faster och hennes familj hit och firar lite också. Blir ju en ganska så lugn student för mig ;)

Det jag däremot känner en enorm längtan efter just nu är 15e. Eller ja, 16e egentligen. Åker över till Finland 15e på kvällen, och på morgongen den 16e kan jag vara i min älsklings armar igen, det har jag saknat något otroligt. Så jag är inte taggad på 10e,  jag satsar på 16e ;)

Veckan är lugnt igen, har en lektion imorgon där vi ska kolla film, men är det bara att slappa till fredag igen. Ska baka en tårta här någon dag också, som ska vara med på studenten. Har haft ett sånt enormt sug efter att baka också! Inte bara baka, utan själva dekorerandet! Så ska ha sockerpasta på tårtan och dekorera den med blommor tror jag, lite rött och lite grönt på den vita tårtan :) Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0