Bildbomb

Som utlovat kommer nu bilder, haha!

Student
(Och jag ser hemsk ut, så tänk inte på det :))

Utspringet, ja, vi var taggade! Eller? xD
Kramkalas!
Student full med grejer + stor mage i vägen + mamma som ger klubba ;D
Ni ser likheten va? Jag var snygg när jag var liten..
Full med grejer x)
Jag och ubåtskaptenen (mamma och pappa kallade Robin det för han såg ut som en! :D)
Lugn "efterfest" hemma med släkt och lite grannar :)
Som utlovat kommer också tårtan.. Lite dålig bild (dåligt ljus) med ni ser ungefär hur den såg ut? Den var som sagt helvit och sen hade den 4 (?) stycken sånna blommor som på bilden, plus blad och gröna "kvistar" som slingrade sig runt lite. Innuti fanns vit chokladmousse samt hallonmousse, och sen spacklad med lite grädde runt omkring, för att få fast sockerpastan :) Den gick ner och alla godkände den iaf, så antar att den var helt okej :)
Midsommar

Tänkte även visa er hur våran midsommar såg ut :) Mammas släkt kom över, som alltid, för att fira midsommar här. De bor i Nyköping, så träffar de inte allt för ofta annars.
Jag undangömd inne på toan :) Så här såg jag ut iaf, med min mage, haha!
Tjejsidan (minus mig, jag "sitter" längst bort :D)
Och killsidan! Blev så automatiskt när vi satte oss, haha..
Hungrig dansk!
"Ta kort på mig!"
"Sur" fotograf med stor mage? ^^ Pappa ropade på mig precis när jag skulle ta kort :(
Och vääääärldens längst krocketmatchER (de tröttnade aldrig..). Min bror var klar ungefär en halvtimme innan de andra, åtminstone.
Söta syskon!
Åskådare!
Jordgubbsplock :)
Sen ville de köra kubb..
Tjockis med kamera! Om ni undrar varför jag har kamera på typ alla bilder är de för att båda min mosters man och min pappa utsåg mig till "fotograf" under midsommar, så jag sprang runt och bytte kamera och fotograferade med båda två :)
Igår så firade vi att min bror fyllt år (21:a Juni) och jag passade på att ännu en gång baka lite :)
Kanin-cupcake :) Dock var denna bara för skojs skull, det som serverades såg ut såhär:
Cupcakes med paket på :) Sedan gjorde jag kristyren till mazarinerna också, tyckte de var så tråkiga vita så de fick konturerna av blommor på sig :)
Och misslyckades oreo pops. De är oreo/philadelphia blandning doppat i vit choklad. Jag gillade dem INTE, men mina kusiner tyckte de var sjukt goda. Kanske något för de lite mindre att äta då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0