Automat-växel

Idag körde jag min pappas bil för första gången. Eftersom hans bil är automat så har jag inte direkt varit intresserad i att testa, samt att det inte direkt varit hjälpsamt. Men idag fick jag testa den. Det var så annorlunda, haha. Jag ville hela tiden trycka ner kopplingen och växla. Men när man väl vant sig var det inte så annorlunda. Så vi tog en tur ut till min faster för att hämta deras takbox som vi ska ha med till Tyskland, och sen till affären för att köpa något gott till kvällen :)
Imorgon har jag en tandläkartid. Jag är rädd för tandläkare också, så jag ser inte fram emot det. Och sen kommer hon att klaga, för jag har slackat lite, dumma mig.. Men men, jag överlever nog, hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0