Spindelchock!

Jag vaknade upp nyss, låg och drog mig en stund i sängen och vände mig fram och tillbaka från ena sidan till den andra. Sedan lägger jag mig i princip helt på rygg. Kan ju inte sova så annars, för det känns inte bekvämt helt enkelt, men en liten stund klarar jag av det. Jag vänder mig i alla fall till rygg och kollar uppåt. Och där sitter en JÄTTESPINDEL! Usch, jag for upp ur sängen och upp på övervåningen och började klaga "DET ÄR EN JÄTTESPINDEL I MITT RUM!" till mamma. Hon tycker inte heller om spindlar, så hon skickade mig vidare till pappa som, tillslut, kom ner och fångade den! Spindelns kropp var nog 2-3 cm och benen åtminstone lika så! Sjukt äcklig var den i alla fall, och den satt precis ovanför mitt huvud i taket!

Nu blir det frukost på det hela, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0