Sommarstugan

Idag var vi som sagt uppe hos min farmor och farfar och hade det lite mysigt i stugan. Kom väl dit runt halv ett tror jag och började med en fika. Sedan drog farfar, pappa och Marcus ut och fiskade, jag stannade kvar då de tydligen skulle ta båten också, och vill inte stå och trängas med dem :) Så jag, mamma och farmor satt kvar och pratade medan de fiskade :)

Efter en sådär 2 timmar kom de tillbaka, med en "monsterfisk" som min bror kallade det. Ironi, alltså, för den var så jätte liten! Men farfar sparade den för "efter 5-6 stycken får man en måltid!", haha :) Sedan grillade pojkarna på lite kött medan jag och farmor fixade sallad, potatis och sås i köket.

Efter middagen så blev det efterrätt, jordgubbar med glass, mums! Sedan for vi hem igen, efter en heldag i stugan :)



Fixade det sista inför Finland idag, bokade min bussbiljett för att komma till och från Arlanda. Jag sticker ju på onsdag, denna gången med flyg :) Spännande :)

Nu ska jag göra en kvällsmacka sen blir det sängen. Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0