Väckt!

Haha, igår kväll satte jag alarmet på klockan 10, så jag skulle hinna göra mig i ordning innan jag skulle köra. Klockan 9 vaknar jag av mig själv för jag verkligen måste kissa! Så jag springer upp och kissar och går och lägger mig för att sova igen. Tror ni det går bra? Njae, haha, jag inser att jag är hungrig istället.. Jävla busunge som redan väcker mig.. <3

Iaf så har jag kört idag igen, spännande, körkortet närmar sig :). Lektion 7/20, och har gått igenom mer än hälften av grejerna redan, så det känns skönt. Men teorin är kvar, i stortsett hela .. Så nu sitter jag och läser igenom Körkortsboken så får vi se hur mycket jag kommer ihåg av detta sen.

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0