Osäker?

Jao, som rubriken säger är jag osäker, haha! Nä, men jag känner ju ingenting alls! Så lite osäker blir man ju.. Så köpte iaf ett till test, för att kontrollera, och det är fortfarande positivt iaf, så det känns skönt :)

Andra dagen på APUn idag, gjorde en snögubbe och ett hårigt öga (A). Dock ger inte bilderna någon rättvisa, speciell inte för ögat, för det ser så mycket bättre ut i Cinema och inte på ett dåligt mobil-foto :(

Lägger iaf upp bilder på mina kreativa grejer, samt testen bara för att jag vill spamma bilder (A)..

Hejsvejs!

Snögubben jag gjorde idag i Cinema 4D :)
Min fina snögubbe! :)

Det håriga ögat jag gjorde :) Ska ta bättre bild, för denna ger ingen rättvisa alls! :(
Ögat, SKA ta ny bild sen!

Detta var det första testet jag tog, lite dålig bild tack vare mörkret! :)
Första testet (A)

Det andra testet, när jag blev osäker :) Diggar
Och andra jag tog idag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0