Första gången gilt?

Hej bloggen!

För att göra en lång historia kort, jag har länge velat haft barn och Alex har varit lite mer.. Väntande? Så nu i december bestämde han sig äntligen för att försöka, han ville också ha barn! Så vi försökte i december, utan några förväntningar från min sidan för att vara ärlig.

Så nu till det viktiga (A)! Nu i december spenderade jag lovet mestadels i Skåne hos Alex, it was awesome!<3 Min mens kom aldrig, men jag trodde aldrig att jag vara gravid, jag mådde varken illa eller hade onda bröst. Det enda var att jag hade lite "mensvärks"-smärtor och var lite extra trött.

När jag kom hem var jag trött på att vänta, så jag "tvingade" (Han gjorde det ganska frivilligt, faktiskt!) Gren att "köpa ut" test åt mig, ni vet, när man är sådär lite småfeg som mig :) Jag tog iaf det här testet på tisdagen, och de var något sjukt långa 2 minuter där, i väntan på strecket som skulle visa om testet gick igenom eller om det misslyckades. Jag såg ju redan pluset, men så länge det strecket inte fanns där var det ju inte säkert.

Men sen kom det! Jag tror aldrig jag varit så chockad i hela mitt liv faktiskt. Jag bara stod där och kollade på testet, funderade på hur det kunde vara möjligt. Jag kände mig ju inte alls gravid, så det kunde inte vara så?

Men så är det tydligen, haha! Jag kollar på bilderna hela tiden för att försäkra mig om att det fanns ett plus där, och det fanns det ju klart och tydligt! Helt overkligt känns det, men helt underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0