Vaken innan 10!

För en gångs skull är jag vaken innan 10, haha, jag har ju haft "problem" med att sova men har alltid varit kvar i sängen till åtminstone 10 i alla fall, där har det gått någon slags gräns. Men idag blev jag väckt av min mobil som ringde. Eller ja, mobilen ringde ju inte, utan min älskling, men det var mobilen som gjorde ljud ju, haha! Han hade i alla fall gjort sin uppkörning nu, och klarat det! Grattis älskling! <3 Och jag tänkte att han kunde smsa mig när han var klar, så jag fick veta hur det gick, men han tyckte tydligen ringa var bättre ;) Men det gör inget, för jag älskar att höra hans röst, så jag vaknade i alla fall upp på ett bra sätt :)

Nu ska jag tillbaka ner i varma sängen och bara mysa en stund till tror jag, bara vara lat och kolla tv :) Kram där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0