Tråkigt..

Åh, jag har så tråkigt här hemma, haha.. Känns som jag bara går runt och försöker att få tiden att gå liksom. Och jag vet inte med vad heller! Det mesta är ju liksom inte kul att göra själv, enligt mig i alla fall. Så känns nästan som jag bara sitter och kollar på klockan och ser den ticka sakta, sakta framåt. Nej, fy, vad deprimerande det låter. Kan inte bebisen komma ut snart? Är ju bara 28 dagar kvar nu till beräknad! Det är alltså exakt 4 veckor kvar till BF, och med största sannorlikhet kommer bebisen alltså inom 2-6 veckor, det är ju inte alls långt kvar! Eller jo, men mina dagar så kommer det kännas som en evighet, haha. Nä, ta mig tillbaka till Finland?

Har så många tankar som går igenom mitt huvud just nu att jag inte kan hitta på något heller. Sitter bara och tänker på samma grejer om och om igen, inte bra det där alltså. Äh, det löser sig väl i slutändan, eller?

Nu ska jag gå och borsta tänderna och tända akvariumen, och fördriva yttligare.. 5 minuter av min tid? :) Haha, ha det bra där ute, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0