Familjerätten

Ibland får jag lite sådär småpanik på grejer. Jag vill inte nämna vad här, för det blir för personligt och nästintill ett påhopp. Jag var i alla fall på familjerätten idag, och det gick bra, hon jag pratade med var jättesnäll och förstående och allt sånt, och det tog bara en kvart ungefär sen fick jag gå igen :) Så nu är i alla fall faderskapsintyget påskrivet, resten skulle vi avvakta med tills vidare sa hon. Så det känns bra! :)

Jag har lite sådär småtråkigt, som vanligt, så jag satte mig och gjorde en ny banner nyss, den gamla hade ju gravidmage ifrån v.20 ungefär, haha, och det är ju "bara" 19 veckor sen. Tyckte texten var så söt också, för den är ju faktiskt sann, men vi får se hur länge jag orkar med den bannern innan jag gör en ny igen, haha :) Måste ju hitta på något på dagarna...



Du är på dag 267 av 280. (95,4%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 0 fulla dagar (v38+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 sep 2011
Du har 13 dagar kvar till beräknad förlossning.

ANu ni! Nu är det exakt 2 veckor kvar, och eftersom man räknar med +-2 veckor på förlossningsdatumet så kan det ske när som helst nu! Åh, vad spännande det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0