Besök under helgen

Jag orkade inte skriva under helgen, kändes som jag hade nog att göra ändå, haha. I lördags kom min mormor, hennes sambo, min moster samt hennes minsta barn förbi här och hälsade på. Vi åt god mat, pratade och bara hade det allmänt trevligt här hemma med andra ord, och sen så sov de över också. Så hela lördagen gick åt där, och sedan så var de här halva söndagen också, sen fick vi ensamtid, haha, och då orkade jag inte skriva om jag ska vara ärlig :) Min moster tog också med sig en massa babygrejer till mig som hon inte längre behövde och ville bra av med, så jag har nu uppdaterat min baby-kollektion med två babysitters (tänkte ha ett uppe och ett nere, så slipper man släpa upp och ner liksom), ett till babygym (samma där), en bärsele, en musik-mobil till spjälsängen, en söt hängande nalle till barnvagnen och en MASSA leksaker såsom mjuka böcker, spegel-leksaker, kuber, med mera. Jättemycket fint och bra, tack så mycket!



Började ju dagen idag ganska dåligt med att jag fortfarande mådde illa när jag vaknade upp (precis som när jag gick och la mig..), så jag låg och drog mig i sängen ganska länge och smsade lite med Antti, vägrade resa mig i princip, haha. Sen ringde telefonen så jag var tvungen att gå upp, och då blev illamåendet värre. Tillslut var jag tvungen att spy, och då kändes det i alla fall lite bättre. Sen satte jag mig vid datorn ett tag, orkade inte med frukost eftersom jag fortfarande mådde lite illa. Tillsist tvingade jag i mig lite frukost och då kändes det bättre faktiskt. Så sen fortsatte jag dagen med att vara duktig istället! Jag satte på en ny maskin med tvätt, hängde upp den och satte på ytterligare en maskin. Under tiden den var på så strök jag tvätt från tidigare och tömde och fyllde diskmaskinen, och sedan blev det ännu en tvätt maskin som fick hängas. Dock så hade vi slut på sköljmedel, så blev ingen tredje maskin, men jag tycker jag var duktig ändå? ;) Efter det tyckte jag att jag förtjänade lite slapp framför datorn, eller vad säger ni? :)



Tycker också det var ett tag sen det blev en ny bild här, så här kommer en ifrån förra veckan någon gång, alltså v.38! Inte lite stor, eller? Haha, man känner sig lagom lätt just nu kan jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0