v.20 (19+0)

Du är i vecka 20.
Du har gått 19 fulla veckor och 0 fulla dagar (v19+0).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 sep 2011
Du har 146 dagar kvar till beräknad förlossning.


Idag är det alltså första dagen i vecka 20 :)
Den tillbringas i Umeå på ett hotell, helt ensam :( Nä, så synd är det faktiskt inte om mig. Min bror spelar HJ17 Innebandy SM i Umeå och mina föräldrar åkte iväg på en annan match (alltså en match där min bror inte spelar), så jag stannade på hotellet och vilade lite, haha. Så nu sitter jag här i sängen med datorn i knät, apelsinjuicen på sängbordet och känner mig lite småfet sådär, men det är bra det också.

De kommer väl tillbaka om en timme eller sådär, så blir det att äta lite middag någonstans då, och sen vid 20.30 om jag inte minns fel blir det att kolla på brorsan när han spelar lite :)



Magen, sittandes i vecka 20 :) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0