Uppdatering av läget :)

Ja, nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag, haha. Kom hem ifrån Finland i Söndags och fick med mig en liten finne på köpet, så jag har inte varit så intresserad av att sitta vid datorn om jag ska vara ärlig.

Vad gjorde jag i Finland?
Well, först av allt så bor han ute i skogen/landet (2 sidor var mot skog, 2 mot åker, haha!) så vi kunde inte ta oss in till "stan" så bra. Så vi tog det lugnt, kollade film, låg och hade det mysigt bara egentligen. Och fick ett rivmärke av hans ena katt, haha. Hon tyckte nog inte om mig (A).

En dag tog vi oss faktiskt in till hans brors lägenhet och övernattade där, eftersom det är inne i stan. Då tog vi oss något att äta med hans bror och en av hans vänner och sedan kollade vi på bio, Limitless. Den var helt okej faktiskt, och som tur är har de texterna både på finska och svenska, haha!

Vad gör jag just nu?
Well, just NU sitter jag på min engelskalektion, haha. Nä, men allvarligt, vi har tagit det lugnt här hemma med, spelat lite krocket och kubb med min bror och ibland även med mina föräldrar, kollat film, tagit det lugnt. Just nu är han på stan och väntar på att min engelska ska sluta, så vi kan ta något att äta och kolla på bio, igen :). Vi tänkte se Thor 3D bara för att han ville se en 3D film, men tror vi byter film nu eftersom det visade sig att den nyss hade premiär och det var ganska fullt redan nu. Men vi får se.

Kommande vecka
Antti åker hem på lördag (sad face), så då blir det nog mer uppdateringar skulle jag tro. På måndag har jag barnmorksetid igen, blir väl att prata, ta blodprov och lyssna hjärtljud, tror jag. Men vi får se, jag skriver mer om det på måndag iaf, så stay calm :)

Nä, ska nog ta och se om jag får smita ifrån engelskan snart så jag får pussa på min Antti lite(A)<3

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0