Pappa fyller!

Idag så är det ju faktiskt ingen mindre än min pappas födelsedag!
Det firas med lite blommor, kokostoppar (pappa älskar kokostoppar, så jag ställde mig och bakade några :)) och sen en köpt (!) cheesecake, japp, vi var inte SÅ duktiga att vi bakade den också, haha!





Idag har jag och mammi tittat förbi på IKEA också, deras slutrea började ju idag och de mesta är redan borta.. Men fick iaf tag på en madrass till den lille i magen, en skötbädd till att byta blöjor och sånt och en stol till när den blir stor nog att sitta och äta själv, så det är en början iaf :) Är ju ett tag kvar också, så behöver ju inte direkt stressa, men skönt att få lite gjort redan iaf :) Kommer väl kanske bilder på det sen, om jag orkar, haha!

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0