IKEA

Idag var jag på nya IKEA på Erikslund, när de hade nyöppnat. Blev att handla lite fler saker, så nu har jag faktiskt en spjälsäng till madrassen jag köpte sist, och ett skötbord till skötbädden. De står i garaget så länge, men blev dessa två:


Sen köpte jag lite andra småprylar också:



Blev en badbalja, en mysig fårfäll att ligga på eller ha i vagnen eller så(jättemjuk!), en förvarings.. något? Man hänger den i taket, den var så billig (9kr) så kändes som den var värd det även om jag inte använder den, haha. Lite handukar i olika storlekar och en mysig liten pläd. :) Börjar känna att det närmar sig nu, fast det är halva tiden kvar nästan, haha!

Du blir det sängen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0