Kvällens...

sysselsättning... 

 
Men imorgon är jag pepp! Börjar dagen runt 14 med att jag blir barnlös, då sticker jag och Joss till systemet för premiärhandling! Sen går vi och strosar på Erikslund en timme eller två, prövar lite kläder och skor, kommer förhoppningsvis hem med något jag han ha på kvällen!  Ställer oss och bakar och förbereder mat. Runt 17-18 någongång kommer Robin och förhoppningsvis Gren över. Då äter vi tacos och myser, sen äter vi kaka och myser, och sen sjunger vi singstar och myser. Och dricker under tiden såklart, haha. Sen drar vi ut på stan och gör staden osäker halva natten! :) 
 
Tack och hej, godnatt! :) 

Kommentarer
Postat av: Myr

Nice "owl"-ring :P
and have fun. :D

Svar: Thanks :p but it's crap lawl
Sara

2012-12-09 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0